منتديات مصرقعات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات مصرقعات

أنواع هسترة البنات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت

5 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
رومي المسلمة

انثى عدد الرسائل : 12
العمل/الترفيه : business

جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت   جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 22, 2011 2:01 pm

ان شاء الله نلاقي مكان حلو و اللي يعرف حاجة يقول للتانيين
نسكافيه بلاك

انثى عدد الرسائل : 3
العمل/الترفيه : مراقب

جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت   جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 22, 2011 2:27 pm

اانا جييييييييييييييييييييييييييييييييييت والله المشوار كان طويييييييييييييييييييل يابنات

وحشتووووووووووووووووووووووووووووووني عايزه اسمع احلي تحيه بقدومي الغالي هههههههههههههههههههههههههههههههه Laughing Laughing Laughing
نسكافيه بلاك

مُساهمةموضوع: رد: جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت   جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 22, 2011 2:32 pm

رهيف الورد كتب:
هو النت وحش كده ليهانهارده .انا مش عارفه ادخل فى اى موقع .اههههههه انهارده الخميس كل واحد ماسك الموزه بتاعته وشغال بقى على ودنه هههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههه ده العمليه ظاطت بقي هههههههههههه

مانتي قاعده مروقه هنا وانا اسجل ف منتدي تاني ودخلت ياوختي لقيت اخر مشاركه

من 2009 ههههههههههههههههههههه Laughing قعدت اقول البت اتهبلت ولا انا اللي اتحولت

هههههههههههههههههههههههههه Shocked Laughing
نسكافيه بلاك

مُساهمةموضوع: رد: جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت   جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 22, 2011 2:34 pm

اذيك يارومي انتو نمتو ولا ايه يابنات يعني مش كفايه اللون اللي عمانا ده Rolling Eyes lol!
رهيف الورد

انثى عدد الرسائل : 19
العمل/الترفيه : فايقه ورايقة
الهواية : القراءة

مُساهمةموضوع: رد: جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت   جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 22, 2011 3:22 pm

نسكافيه بلاك كتب:
رهيف الورد كتب:
هو النت وحش كده ليهانهارده .انا مش عارفه ادخل فى اى موقع .اههههههه انهارده الخميس كل واحد ماسك الموزه بتاعته وشغال بقى على ودنه هههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههه ده العمليه ظاطت بقي هههههههههههه

مانتي قاعده مروقه هنا وانا اسجل ف منتدي تاني ودخلت ياوختي لقيت اخر مشاركه

من 2009 ههههههههههههههههههههه Laughing قعدت اقول البت اتهبلت ولا انا اللي اتحولت

هههههههههههههههههههههههههه Shocked Laughing
هههههههههههههههههههههههههههه دا انتى روحتى عند الكفار كده يا ابو جهل انتى هخخخخخخخخخخخ بس سيبك انتى ليكى وحشه يا مضروبه والنبيى شوفتى الى حصلنا الى حصل لا ينقال ولا ينكتب هههههههههههههههه المرادى الحظر كان جامد قوى طلعنا برده وكرنا الحبيب واتبهدلنا عند الناس يا عينى بس ايه رايك فى المنتدى دا مفهوش صويت ابن يومين هههههههههه االمكان هيوا تحسى انهم علملوه لينا ومشيوا يلا اى خرابه تتوينا اليومين دول على ما نلاقى وكر للعفاريت الى اتشردت دى ههههههههههههههه عارفه احنا بقينى مطاريد النت خلاص pirat affraid بكره يلعبوا بينا الكوره Basketball bounceشوفتى هنطنطط ازاى هههههههههه
shahd642

انثى عدد الرسائل : 1
العمل/الترفيه : ربه منزل

مُساهمةموضوع: رد: جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت   جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 22, 2011 6:39 pm

انا جتلكم من فتكات بعد ماقفلوا موضوعى
واحد ازتنى وعملتلى سحر يفرق بينى وبين جوزى حد يعرف شيخ فى اسكندريه يفكه
ياجماعه انا وجوزى واخدين بعض عن حب واتجوزينا بالعند فى الدنيا كلها
وكان عمرنا (17) و(19) واحنا لسه فى اولى كليه وكفحنا سوا لحد ما عملنا بيت وفرشناه
وربنا رزقنا ببنت 3 سنوات وولد 1سنه وكنا عايشين مبسوطين على الحلوه والمره بقلنا 4 سنين وخلصنا كليه السنه اللى فاتت وكان ما احلانا
لحد ماحصلت مشكله بين اخويا ومراته وشتمتنى انا وامى وابى واحنا بيت عيله عيلتى انا
واردينا عليها وكان فى مشاكل من قبل كده معاها بس مش زى المرادى
وكنت شكه فيها انها سرقت قميص نومى لان هى ***عندهم واحده فى عليتهم من اللى بيعملوا السحر الاسود والعياذ بالله وكان اخويا خاطب صحبتها وبيحبها بس خلتوا يسبها ويتجوزها بالرغم من انها مش جميله واكبر منه ب 5 سنوات لا ومش كده وبس لا وعملت برده لاخويا التانى وخليته يتجوز بنت اختها وهى سكنه فى الشقه اللى فوقى وبنت اختها فى وشها وامى فى الشقه اللى فى وشى
وكنت بلاقى دم مرشوش على باب شقتى وساعات مايه لونها اصفر وكنت شاكه فيها بس يوم المشكله الاخيرة اهلها كانوا مسكين ازازه صغيرة وفيها دم رشوها عليا وعلى هدومى واعترفت انها خدت قميص نومى وقلتلى ابقى عمرى فى بيتك يا فلانه يابنت فلانه
وبعدها تقولى ان جوزى بقى واحد تانى هو خريج جامعه الازهر وحافظ كتاب الله وكان امام مسجد
بعدها بقى بيشتمنى باهلى واسفه فى اللفظ بيشخر ويسب الدين وترك الصلاه وبقى بيضربنى وكان فى مره حيموتنى
وعلى اتفه سبب ممكن يتعارك معايا والايام اللى فاتت فكرت فى الانتحار او الطلاق بس فى كل الاحوال الاولاد هم اللى حيخسروا فى الاخر
ومش عارفه اعمل ايه
لو فى واحده تعرف شيخ وليس دجال عشان اجيبه البيت يقرا ويفك السحر تبقى خدمتنى وربنا يجازيها خير
وانا سمعت ان اللى بيخدوا فلوس دول دجالين وربنا يبعدنا عنهم
وانا من اسكندريه عشان لو فى واحده تعرف شيخ فى اسكندريه تقولى
وربنا يصلح الحال
عايشة بيك

انثى عدد الرسائل : 1
العمل/الترفيه : طالبة جامعية

مُساهمةموضوع: رد: جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت   جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 22, 2011 7:42 pm

lol! lol!هييييييه هيييييييييه انا جيت يابنات شطورة يارهيف يا اروووووووووبة بس انتو فيييييييييين No No No دنا الوحيدة الموجودة فى المنتدى للاسف confused confused confused يلا بقى عايزين بقية الشلة خلينا نعفرت المنتدى اللى نايم اخخخخخخ دة Sleep Sleep Sleep Sleep
رهيف الورد

انثى عدد الرسائل : 19
العمل/الترفيه : فايقه ورايقة
الهواية : القراءة

مُساهمةموضوع: رد: جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت   جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 24, 2011 8:49 am

يا بنات بلييييييييييز احنا غيرنا المكان الى هنتلم فيه حصلونا هناك على منتدى اسمه منتدى ورد بلدى ادخلو على اخر الصفحه هتلاقوا شات احنا فيه بنفس الاسم برده ونفس البنات ياااريت تسجلوا بنفس الاسماء القديمه عشان نعرف بعض دا اسم المنتدى
WARDBALDY

جروب اى واحده تعرف حكايه عن العفاريت والاشباح تدخل بسرعة هنا وكر خالتك ضبش وولادها العفاريت
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-